“Griechisches und Westeuropaisches, Traditionelles und Kunstliches, Kirchliches und Weltliches” (Eλληνικά και δυτικοευρωπαϊκά, παραδοσιακά και έντεχνα, θρησκευτικά και κοσμικά)

Κολωνια

 Εκκλησία Αγ. Παντελεήμονα – Σάββατο 16 Μαρτίου 2002, 20:00

Bonnh

Αίθουσα Τέχνης και Εκθέσεων 

Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας 

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2002, 20:00

Bonn2002 17 fpp germany2002

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΜΕΡΟΣ I

  • Ανώνυμος (περ. 14ος αι.) Ave Donna Sanctissima
  • Giovanni Pierluigi da Palestrina (16ος αι.) Vergine chiara
  • Ανώνυμος, Μη αποστρέψης (Βυζαντινό μέλος από την παράδοση)
  • Ανώνυμος, Ζεϊμπέκικος Ικονίου (Καππαδοκία)
  • Ανώνυμος, Δόντια πυκνά (‘Ήπειρος)
  • H. van Ghizeghem (15ος αι.), Alles regretz
  • Johannes Ockeghem (15ος αι.) Fors Seulement
  • Ανώνυμος, Δεν είν’ αυγή να σηκωθώ (Μ. Ασία)
  • Ανώνυμος, Με μήνυσε μια ‘ρχόντισσα (Μακεδονία)
  • Guillaume Dufay (15ος αι.), Je ne vis onque la pareille
  • Franghiskos Leontaritis (16ος αι.) Domine Fili – Benedictus – Et ascendit (From mass “Super aller mi fault”)

ΜΕΡΟΣ II

  • Antoine Busnois (15ος αι.) Je ne puis vivre ainsi tousjours
  • Ανώνυμος (Libre Vermell de Monserrat, 14ος αι.) Imperayritz
  • Ανώνυμος, Έδωκας κληρονομίαν (Βυζαντινό μέλος από την παράδοση)
  • Ανώνυμος, Να χαμηλώναν τα βουνά (Πελοπόννησος)
  • Francesco Landini (14ος αι.) Adiu, adiu dous dame
  • Luca Marenzio (16ος αι.) Tirsi morir volea
  • Ανώνυμος, Μαντιλάτος (Δυτική Θράκη)
  • Ανώνυμος, Τώρα τα πουλιά (Στερεά Ελλάδα)
  • Ανώνυμος, Δώδεκα ευζωνάκια (Ανατολική Θράκη)
  • Gesualdo da Venosa (16ος αι.) Io tacero
  • Franghiskos Leontaritis (16ος αι.) Era ‘l bel viso suo

Σοφία Λεκατσά, υψίφωνος

Σμαρώ Γρίβα, μεσόφωνος

Γιώργος Κυριαζής, Αριστείδης Προσπαθόπουλος, οξύφωνοι

Κωνσταντίνος Μαυρογένης, μπασο-βαρύτονος

 

Άγγελος Ρεπαπής, βιόλα da gamba

Mechthild Stark, φλάουτο με ράμφος

 

Ιορδάνης Κουζηνόπουλος, τραγούδι, παραδοσιακά όργανα

Νικόλαος Ανεμοδουριώτης, παραδοσιακά όργανα

 

Νικόλαος Κοτροκόης, διευθυντής