Ελληνική Αναγεννησιακή Δημιουργία: ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ – 1 (1997)

Ελληνική Αναγεννησιακή Δημιουργία:
ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ – 1 (1997)

 

“Η φινετσάτη και ευρηματική μουσική του (Φ. Λεονταρίτη) ρίχνει πολύτιμο φως στην Ιταλική παράδοση στην Κρήτη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, και αυτές οι ηχογραφήσεις είναι κάτι για το οποίο η ΠολυΦωνία μπορεί δίκαια να είναι υπερήφανη.”

Goldberg (Τεύχος 9, Νοέμβριος 1999)

Μετάφραση: A. Προσπαθόπουλος

 

“Το νέο ελληνικό φωνητικό συγκρότημα «ΠολυΦωνία» αποδίδει τα φωνητικά έργα του Λεονταρίτη με δεξιοτεχνία εφάμιλλη μεγάλων ξένων συγκροτημάτων, αναδεικνύοντας με ευαισθησία και πιστότητα το ύφος και τον εξεζητημένο πλούτο της μουσικής. Η ηχογράφηση είναι πρώτη παγκόσμια.”

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (25/05/1997)

 

“Χάρη στο Νίκο Κοτροκόη, το σύνολο «ΠολυΦωνία» και την FM Records μπορούμε επιτέλους να ακούσουμε το έργο του Έλληνα μουσικού, που μοιάζει εφάμιλλο με τις σημαντικότερες δημιουργίες συνθετών της Δύσης. … Η εξαίρετη ηχογράφηση, πραγματοποιημένη στην Ιερά Μονή Αγ. Ιωσήφ στην Αθήνα, πέρα από την εθνικής σημασίας αξία της, αποτελεί καρπό επιμελημένης εργασίας: το σύνολο «ΠολυΦωνία» αποδίδει τη μουσική του Λεονταρίτη με ευαισθησία, βαρύτιμο ήχο αλλά και την απαραίτητη χαρά, δίχως την οποία παρόμοια έργα θα έμοιαζαν πολύτιμα εκθέματα ενός κόσμου μακρινού, λησμονημένου.” [*****]

Ήχος και HI-FI (Μάιος 1997)

 

” … ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον δίσκος … Πρόσφατα, ωστόσο, το ελληνικό φωνητικό συγκρότημα «ΠολυΦωνία», που δημιουργήθηκε το 1994, περιέλαβε τα έργα του Λεονταρίτη στο ρεπερτόριό του και άρχισε να τα παρουσιάζει με υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές. … Οι Έλληνες τραγουδιστές, συνοδευόμενοι από έξι σολίστες οργάνων, προσεγγίζουν το αναγεννησιακό ρεπερτόριο βασιζόμενοι στη σύντομη αλλά ουσιαστική πείρα των ζωντανών τους ερμηνειών, αποδίδοντας με άνεση και ακρίβεια την πλούσια, μελισματική πολυφωνία του.”

Ελευθεροτυπία (03/06/1997)

 

“Την ευκαιρία να τον ανακαλύψουν (τον Φ. Λεονταρίτη) δισκογραφικά οι φιλόμουσοι την προσφέρει ο Νίκος Κοτροκόης, ο οποίος εστίασε τη μουσική του δράση, αλλά και εκείνη του μουσικού του συνόλου «ΠολυΦωνία», στο έργο του Φραγκίσκου Λεονταρίτη. Οι ερμηνείες τους διαθέτουν ευπρέπεια, καλλιέπεια, γνώση και ευλάβεια.”

Δίφωνο (Ιούλιος 1997)